Nieuwe foto's

17 februari 2011 - Mombasa, Kenia

Lieve allemaal!

Even een kort berichtje vanuit Mombasa. Na veel frustratie is het ons eindelijk gelukt om foto's op de weblog te zetten! Zowel foto's behorende bij ons vorige verhaal, en als toegift een aantal nieuwe foto's van de afgelopen dagen. Het verhaal hierbij moeten we jullie echter nog schuldig blijven, daar hebben we echt geen puf meer voor! Daarnaast willen we nu nog even lekker Mombasa old town bezichtigen. Morgen reizen we naar Tanga in Tanzania en daar hopen we weer een update te geven over onze avonturen (en wat zijn het er weer veel!).

Liefs

1. lara:
    17 februari 2011
    WOWIE, wat superveel foto´s om te bekijken, echt heel leuk om te zien hoe jullie genieten van het afrikaanse eten, de zon en de mensen. Veel plezier nog de laatste weekjes in Tanzania en natuurlijk op little paradise ZANZIBAR!! Ook daar heerlijke visjes op het strand en zo´n mooie zee. Ga naar de noordwest kust, dat is echt het mooiste stukje, zo blauw die zee!

x Lara
  2. Marjolijn:
    18 februari 2011
    Heel erg mooie foto's dames!! (+goed commentaar ;)) Zo te zien hebben jullie het erg naar jullie zin en doen jullie veel! En jullie zien er ook goed uit, lekker die bruine koppies! Blijf zo genieten!

xMarjolijn