Welkom!

3 januari 2011 - Utrecht, Nederland

Welkom op onze weblog! Via deze site hopen we jullie de komende 2 maanden op de hoogte te houden van onze belevenissen in Afrika. We hopen dat we jullie kunnen entertainen met mooie verhalen en foto's maar we snappen het ook als jullie te druk zijn :)

Reacties op de site vinden we superleuk, maar we zijn uiteraard ook geinteresseerd in mailtjes met alle mooie roddels uit Utrecht en omstreken en andere leuke verhalen!

A.s. donderdag (6 januari) vliegen we om 11.40 vanaf Schiphol via Istanbul naar Nairobi. Vandaar uit zullen we de bus pakken naar Moshi waar we ons co-schap oogheelkunde gaan lopen.

Veel liefs,

Barbara en Renee

1. Marjolijn:
    3 januari 2011
    Lieve meisjes! Jullie fotoding met titel hierboven (hoe noem je dat?) belooft al veel goeds haha! Leuk, ik ben benieuwd naar de belevenissen! Veel plezier en voor nu alvast een goede reis!!
  2. Rosalie:
    First.
  3. Margriet:
    Hee meiden,
    Ontzettend veel succes en plezier! En kijk uit voor los lopende leeuwen want we willen jullie natuurlijk wel heelhuids weer terug!
    Liefs!
  4. Annelin:
    Alloha!

Spannend, heel veel plezier op jullie reis! Ik ga jullie volgen!

liefs
  5. Mariëtte:
    3 januari 2011
    Lieve Pien en Renee, wat een avontuur! en wat een professionele start met zo'n blog! Succes met pakken!
  6. Annemarie:
    Jambo mamas, habari?
    Heel veel plezier en het gaat leuk worden (ik kan het weten). Vergeet vooral NIET de groeten te doen aan Francois Picard en Chantal (beide als het goed is 3e jaars oogarts in opleiding), dankjewel!!
    Kwa heri
  7. Tineke:
    4 januari 2011
    Tineke: Barbara en Renée, jambo! Ik vind jullie avontuur geweldig! In de Turkish Airlines komen jullie misschien nog Manchester United voetballers tegen compleet met de bijna 2 m lange superkeeper Edwin van der Sar. Zij maken in ieder geval prachtige reclame voor de Turkse maatschappij. Ik wens jullie een heel goede reis en vooral heel veel plezier!
  8. lara:
    Mambo?! Poa!

Dames, het is dan echt bijna zover, heel veel plezier met jullie Tanzania avontuur. Jullie zullen het super hebben daar en ik ben stinkend jaloers op jullie! Lekker naar de zon en het heerlijke afrikaanse ritme. Enjoy en pas goed op elkaar.

x Lara
  9. Marline:
    4 januari 2011
    Habari za mchana (usiku bij jullie al bijna ;-))! Het is dat ik me nu ook goed vermaak in Zuid-Amerika, anders zou ik NOG jaloerser zijn! Het is ZO´N fantastisch land! GENIET! Badaaye :)
  10. Margreet van Zwieteren:
    4 januari 2011
    Een super goede reis gewenst op driekoningen. Waar is de derde koning? Nou die komen jullie vast wel tegen onderweg. Veel plezier en veel succes in Afrika.
  11. Marina:
    6 januari 2011
    Heel veel plezier! Het enige continent waar ik nog niet ben geweest en graag naar toe zou willen! Kijk uit naar jullie foto's.
    Marina
  12. Heleen:
    7 januari 2011
    Hoi Renée en Barbara,

Ik heb je sms-je ontvangen! (Ik stuur maar niet steeds wat terug, want dat kost jou ook geld geloof ik).
    Dus de stroom was uitgevallen, dat begint inderdaad goed. Jullie waren zeker wel moe, na die lange reis!
    Hier is alles ok! Veel plezier!!!